Saturday, November 28, 2009

චන්දය දිය යුත්තේ කාටද?

චන්දය දිය යුත්තේ කාටද?

මහින්ද
මහ පොළව මත ‍දෙපය තබාගෙන, ර‍ටේ සුවහස්ක ජනතාව සිතින් ප්රානර්තනා කල, පිළිලයක් වූ ත්ර ස්තවාදය රටින් තුරන් කල, විදෙස් බලයන්ට හිස නොනැමූ, මේ මහා ප්රිතාපවත් මිනිසා අපට මහඟු සම්පතකි. රජ්යසයය නායකයන් කිහිපදෙයකටම කිරිමටය නොහැකි වු [කොන්දක් නොතිබූ නිසා] අවු 3 නක් වැනි කෙටි කලකින් අවසන් කිරිමට අවැසි වටපිටාව සකසා දිමෙන් හා අවැසි අය නිසි තැනට පත් කිරීමෙන් තම නායකත්වයේ විශාරද භාවය ලොවටම කියා පෑ, උඩු රැවුලක් යතු හා ගාම්භීරවු බාහිර පෙනුමක් ඇති ගමෙ මිනිසා මගේ මව් බිමට කල මෙහෙය තවත් වසරගනනවක ඉදිරි අනාගතය තුල රැව් පිලි රැව් දිම අනිවර්යය කරැනකි.

සරත්
අතීත විරැවන්ගේ ආභාශ ඇඟට උරා ඇති මෙ අසිරිමත් මිනිසා, තම නයකත්ය තමට පැවරෑ රජකාරිය අකුරටම ඉටු කල, වචනයෙන් වුව සංවර වූ [ රජකාරි කාලය තුල දේශපාලන අදහස් මධ්යටයට ඉදිරිපත් නොකිරීම] විනයක් ඇති මෙ සෙන්පතියා, රැදුරැ ත්රපස්තවාදය තුරන් කිරිමට තම සේනාංක මෙහෙයවු දක්ෂ හා උපායශීලි නියම විරැවෙකි. මොහු වු කලි ද අපට අමත කල නොහැකි මහා පෞර්ෂයකන් හෙබි පුද්ගලයෙකි.

ප්රුශ්නය
රටට වැඩක් කල මෙ නයකයන් දෙදෙනාම අපට අවැසිය. නමුත් අපේම අවාසනාවට දෙදෙනා දැන් දෙපැත්තට කර චන්ද පොරයකට දමා ඇත. එහෙයින් රටට ආදරය ඇති සැවම මෙ අවස්තාවේ නැවැරදි තීරනය ගත යුතුව ඇත. එනම් දෙදෙනාම දැන් අප හොඳට කිරා බලා හිතට රටට වඩාත් ‍ගැලපෙන කෙනා තොරාගතයුතුව ඇත.
මම චන්දය දෙන්නේ

මහින්ද
මොහු කල යුතු එකම දෙය දුෂනය හා නාස්තිය පිටු දැකීමය

සරත්
මොහු කල යුතු එකම දෙය රටපාවා දුන් රනිල් ට රජ වීමට පාරනොකැපීමය


තම මැතිවරණ ප්ර්කාශ තුල ඉහත කරැනුවලට ඇති ඉඩ සලකා බලා මම වඩාත් ගැලපෙන කෙනාට මගේ කැමැත්ත ප්ර්කාශ කරමි. දෙදෙනාම හට පිළිගත හැකි ප්ර කාශ නොකලොත් මම වික්ර්මබාහුට මම මාගේ කැමැත්ත දෙමි- මොකද මොහු කවදාවත් ජනපති නොවන නිසා

3 comments:

  1. රට පාවා දුන්නායැයි කියන පොදු වදන තව ටිකක් විග්‍රහ කරලා දෙන්න

    ReplyDelete